Friday, August 24, 2012

shalala raya.

assalamualaikum. hi. happy eid! may Allah blessed our syawal and ramadaan. may we meet again. may our shares here and after conserved. may our PAHALA top up and reduced our sins. may world still able to hold us, the slaves of Allah. 

raya tahun ni sangat bermakna. aku beraya dengan ayah baru! heee. atleaasst aku ada ayah. tak rasa lengkap, tapi kekosongan terisi. syukur apa ada. 

and amazingly, i got 5 new siblings!!!! 
; lelaki, form 4
; perempuan, form 3
; lelaki, standard 5
; lelaki, tadika kott.
; perempuan, 9 bulan.

9 MONTHS laa wei adik aku paling kecil. tak sangka gilaa. WHY I DON'T HAVE BIG BROTHER? punya laa banyak adik. -.- haih.


first syawal, with my dearest cousin.


ekeke. kebaya wokk.
anak dara bila melaram :D

raya pertama. rumah tok nek >> ruah tok teh >> tok cik >> pakngah >> ayah cik (ayah baru). hee. lima rumah je kan??? aku habis raya pukul 8 malam -.- jadah satu rumah lepak tiga empat jam. orang tua kalau dapat bersogheehh.. penat nak mampus raya pertama tuhan saja tahu. malam tu, semua orang take turn jamban. haha. perut main konsert rock!

raya kedua, sambut oghe datang rumah je. ingat nak lepak pangkor tapi semua taknak. dah malam baru menyesal tak gi pangkor. pergh. aku punya teringin nak ke pangkor. nak jumpa abang is dengan abang sham. wuuu. bila la dapat jumpa diorang. :(


third syawal, with my cutest little bro.

raya ketiga, kuala kangsar! lepak kampung laneh. kampung pokde aku. seronok ada air terjun. weee. aku tak mandi tapi aku sakan bergambar. haha. balik penat doe. taktaw aku buat apa kat sana.

nice syawal. hope tahun depan jumpa lagi. syawal, ikatan kekeluargaan seperti untaian tasbih, dimulakan dengan bismillah, diakhiri dengan insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P