Monday, November 12, 2012

FINAL- kata hati mati

heyeaahhh final sudah mahu menjelma,

sebarang persiapan apa pun aku takde,

hanya ilmu di kepala dan tangan yang sudah berkarat,

ilmu math aku semua sudah tergadai di medan SPM dahulu kala,

ya Allah kau ringankan lah beban hamba-Mu ini ya Allaah!!

aku sumpah cuak, aku taktau kenapa,

mungkin amalan tidak setimpal dengan permintaan yang bakal dibuat,

hati mula berat dengan dosa-dosa lalu,

banyak aku khilaf,

banyak aku alpa leka lupa,

terngadah ditampar perit dosa lalu,

haiyoo sakit tau!

padan muka kau,

-.-

bullshit kau merepek apa ni?

okay tinggal semua,

fb, manga, lagu, phone, ym,

err, phone takpayah kot,

haha, okay itu sangat bullshit,

mungkin patut tutup laptop ni?

hmm mungkin, selamat tinggal Acer,

aku sayang kau sangat,

kau sangat nipis dan ringan,

awww nanti aku rindu,

dua minggu??

insyaAllah malam nanti aku on balik,

haha soalan bank aku dalam laptop la!!

okay maybe maxis patut dicabut,

maxis di bukit changgang, hmpph

bullsshit.

takpun just be ready segala gear kepala,

mungkin, 

aku tak tahuuuu

rasa nak jerit kat semua orang,

aku taknak finaaal

arrrgghhhhh,


oh my it's just like Hulk.

hahaha, that is my bad, my bad

to my guys, pleassee do pray for my ketenangan hati.

hati sangat tak tennang

walaupun hakikat muka tenang tanpa sebarang riak

muka ini berjaya meragut ketenangan hati orang yang memandang, 

tapi hati aku,  siapa tahu meehhh.



P/S, nampak tak aku merapu? tanda2 otak skru hilang. doakan saya tenang di final nanti, mintak halalkan segala ilmu dan apa sahaja yg pernah diberi, maaf. :)

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P