Thursday, October 3, 2013

rindu

kerinduan mula menapak dalam hati, banyak rindu banyak.

rindu kolej mara banting,

rindu rumah, walaupun macam berhasrat taknak balik kononnya lah!

rindu adik, padahal baru seminggu tak jumpa,

rindu mama ayah,

rindu haziq, bila tah nak date haih

rindu basyirah,

rindu aimi,

rindu SHAZLEEN

rindu rindu rindu rindu

rutin : kelas, tutorial, makan, jogging,  lepak bilik, tidur, kelas, tutorial, makan, makan, makan, jogging, tidur, tidur, tidur, kelas, kelas, kelas, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial, tutorial...

nampakkan apa yang buat aku busy?

sini agak lifeless lah aku, tak bertegur sapa ssangat. hanya mengharapkan parti kedua untuk menegur aku parti yang pasif ini. oh walaa aku mungkin jadi pendiam sikit. SIKIT.

oh well, bagus la kan. aku patut kurangkan kawan especially lelaki. ada orang marah hahahahahha.

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P