Saturday, May 18, 2013

the haunted room!

aku terdengar conversation roomate aku dengan member dia,

dia cerita, tadi dia bangun, and dia nampak kesan kena cakar, LOL menakutkan siott. mungkin dia ingat aku tak terdengar sebab aku duk sumbat telinga dengan mp3. selalunya sound aku max sampai orang jerit pun aku tak dengar. tapi tadi aku wat lek je layan lagu slow. 

malang pulak aku dengar butir bicara dia. haih -.-", jujur, aku takut memalam kat banting ni, kat rumah takpe, aku sehat walafiat, seksyen 18 pun aku layback ja fly pukul 2-3 pagi, kat integomb menyembang dengan aimi kat anjung sampai subuh, tapi banting tak berani seh. apasal?

kalau aku stay up 3-4 pagi aku pasang surah yasin, blast max sampai pekak telinga aku. takpe janji hilang rasa takut. dulu aku tak takut pun, tapi semenjak aku dengar macam2 dari bilik sebelah bilik aku ni, aku dah jarang lepak memalam sampai pagi. kalau ada pun aku dengar lagu ke hapa ke. buat la bebenda boleh hilangkan minat aku untuk perceive surrounding aku.

hukum fizik mengatakan telinga kita mendengar lebih baik waktu malam. unfortunately, that's not the sound I want to hear. creepy kalau sesapa dapat bilik aku ni, dah laa tingkap aku mengadap hutan, haiseh.

aku tertanya gak awat depa duk kosongkan bilik tu, sedangkan bebudak baru masuk terpaksa letak katil sementara kat surau reramai. pastu dicari-cari rupa-rupanya, bilik tu kosong lama dah, sebab2 dikosongkan pun dipercayai warden taknak kisah lalu berulang. KISAH apa aku tak tahu  -___-  memula aku buat bodoh je, pastu kisah bilik hujung di tersebar dalam kalangan bebudak blok, sampai la ke telinga aku satu hari ni,

"eh kau nak tau tak pasal bilik sebelah kau tu? senior cerita kat kitorang semalam."
"bilik kosong tu ke? takut tak??"
"ha'ah, takut tak takut depends kat kau laa."

walhal aku dah dengar macam-macam bunyi dari bilik tu sebelum cerita tu sampai so MESTI la aku taknak dengar bangang.

"takyah, last day aku kat KMB baru aku dengar. haha."

gelak, tapi cuak. jujur, aku takut. haha. entah, tak kuat lagi iman neh. dulu aku lepak sekarang aku cuak, nampak sangat iman dah turun :'(   haduyai. err tapi kalau diikutkan, leen lagi dekat dengan bilik tu,



haa, bilik aku purple, bilik leen biru. the crossed red room is the one, haunted room. ngeh. siapa lagi ngeri? haha LOL.

oh kalaunak tahu kisah sebenar bilik tu tunggu may tahun depan, hari terakhir aku kat KMB, :)


No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P