Thursday, June 6, 2013

lifeless

nobody home, aku lepak sengsorang je,
pulak tu, hidup nocturnal,
malam sampai subuh aku hidup, pagi aku dah syahid, 
tapi kira balik 3 jam je aku tidur,
makan sehari sekali je,
tu pun biskut cecah milo,

biasa lah hidup bujang,
kreatif2 aku pun, aku gi turun makan kfc je belakang rumah,
and tadi jela aku buat spagheti jalanan aku, haha
hadoi, really, life is suck without nothing.

aku menghabiskan hari siang dan malam mendengar lagu di radio,
sekejap era, sekejap sinar, kebanyakan masa hitz,
24 hours sejak hari isnin tv rumah aku tak pernah bertutup, kipas pun, 
huu bil letrik mesti berjela-jela,
dengan laptop sehari 2 kali charging,

mana mak aku?
dia kata ada outstation, kat mana aku tak tahu, 
tapi pagi tadi dia call aku dia ada kat Cameron, hah?
-________-
sah honeymoon ni. heee tinggal aku sengsorang kat sini.
yang aku tahu strawberry kena bawak balik!

damn! life is so lifelessssssssssssssssssssssssssssssss

~ Unwritten - Natasha Bedingfield ~

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P