Monday, July 22, 2013

buka puasa!

sabtu lepas aku berjaya gather 3 orang yang aku sayang, >> basyira, haziq and adik aku.

well, not that adik aku mampu bersembang dengan haziq selancar mungkn but at least dia akan recognized  dia sebagai calon. eheh :3

ohoh, masa tu birthday makcik kita >> basyirah << so kepada makcik tua, bayangkan aku nyanyi tuk kau,

selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat haaarii jadi basyiraaaaaaaaaa, selamat hari jadi.

anyway, that was the happiest Ramadan i ever had. berbuka kat pizza hut, as a official  treat from me to my beloved guys and girls. and aku dah lama tak makan piza, haha.

pastu maghrib kat masjid baru sri muda. firts time aku masuk. besar seh tempat perempuan kat atas. habis je maghrib, ingat nak hantar haziq balik subang, tapi idea timbul,

MIDNIGHT MOVIE >> PACIFIC RIM

masha Allah, bulan puasa ni. haha. at least aku ngan basyira terawih sendirian okay kat sunway tu. haha. 

first time aku tengok movie tanpa family aku. yelah, adik aku je la ada. haha. rasa dewasa. dah la dengan basyira and haziq sekali. habis je movie aku kelaparan. aku sedar yang aku makan sikit tapi asyik nak makan je. cepat sangat lapar. hee bahaya, boleh jadi gemuk sehh.

balik je kolej, kepala aku serabut kerja banyak. heh. tension kepala. tengok, ayat pun pendek2 je ni haa.

1 comment:

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P