Friday, July 5, 2013

lagi gambar ACErians

lagi gambar dari gunung tangkuban perahu, bandung, indonesia. serius. kami kat sini arround a few hours je. tak sampai 3 jam pun but banyak siot gambar. bebudak ni memang gila kamera -_________-


strawberry <3




ni kawah hijau << aku panggil.
tak tau nama sebenar dia apa





Taman Wisata Alam
Gunung Tangkuban Parahu.


err selama nni aku eja PERAHU





tengok laa, in one spot, semakin ramai yg masuk frame. 
haha





masa kat sini aku dgn leen dah chiaww dah gi tempat lain,
diorang masih dalam grouping, bergambar sakan




syanaz and fazreen


saddiq :)



tiffah and rafie <<< classmate


















syanaz and saddiq, emmmm




bebudak C












not sure if saddiq is really pendek
or hanya ilusi gambar. :P




red guy >> ammar, 
husband and wife >> teacher fazila n en firdaus.
(kalau tak silap la nama dia)








haha becks.


haris a.k.a lahh







rafie nad tasha saddiq




le girls

aku dengan leen sampai lambat dari waktu berkumpul. hehh. this explained why gambar kami takdo dahh. kitorang sampai je terus balik. haha. 




pak abdullah n encik amin


coach and his wife,


awww so cute mannn







terjumpa mamat klate dalam van. haha,
seronok lahh sembang dgn dia


masa ni baru lepas balik shopping kat factory outlets yg bersepah 
kat bandung, penat jalan


becks
ikhmal azlan rasanya nama full dia


luqman, 
mysterious guy >'<


taktau ni sape,





oh saddiq rupanyaa. haha










ayie, :)



tasha and sarah,


jam baru :P


kat dalam airport, nak balik malaysia dahh :)









ramai sangat orang malaysia kat sini. haha


ni baru suku dari koleksi gambar sepenuhnya. maksudnya, ada banyak lagi gambar yg aku tak dapat.

gosshh. trip paling banyak bergambar >> TRIP BANDUNG.  :)

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P