Thursday, September 5, 2013

Go Slytherin!

fullamak fullamak fullamak

aku jadi co-captain tuk rumah slytherin. rumah hijau la kot.

fullamakk!!!!!!!!!!!!!!

haha mengekek-ngekek aku bila diorang petik nama aku masa tu. si sotong dgn mek ti ah jerit. tambah pulak si penpal aku petik lagi. oh tak lupa juga si adnin yang officialkan nama aku sebagai calon. burghhhhh. not that I am totally bullshit  to be a fine leader tapi yelaahhh, takde laa nak offer diri kan kan. haha.

okay so aku rasa terharu laa. sebab captain aku, si bob dah tau yg aku nak blah and yet dia suruh je aku jadi co- dia. well well, taktau la kalau tu mmg niat dia ke apa, tapi terharu la jugakk. penpal aku pun, thanks la jerit nama aku. haha. tak masal je. 

nasib baik la senang.

next week will be my last and maybe this is how Allah want to 'pujuk' me. hihi. aku dah redo dah pun. in sha Allah everything will be great. may He enlighten me more :)

nak mangat-mangat ni.

go Slytherin!

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P