Thursday, May 3, 2012

dia jatuh cinta?

okay. kau -perempuan okay- ada kawan lelaki, yang mula mula kawan je,
rapat, selalu berkongsi cerita ini itu.


tapi tiba tiba kau terasa sayang pulak kat dia,
dan kau keliru, dia sayang ke tak?
haaa. mesti hati tu rasa macam tak tenteram kan kan?


girls, ada banyak tanda dia jatuh cinta dengan kita. hewhew. mahu tahu?


1 ; dia akan pandang kita, tengok anak mata kita bila kita bercakap, walaupun kita cuba untuk tak pandang dia. hoho. cuba balas balik, nanti dia pulak yang melarikan anak matanya. ouh comelnya.


2 ; dia akan cuba mengambil tahu apa sahaja tentang kita. umur, kampung, kegemaran, pendapat, impian, cita cita, nak apa, our desires, our planning for future. haha. percaya lah lelaki ini menyayangi anda.


3 ; dia tak kisah berjumpa dengan kawan kita ataupun dengan kawan dia. walaupun korang tak declare couple, tapi dia bangga bersama kita lagi lagi depan kawan kawannya. buat peringatan laa, 'perempuan ni aku dah cop awal awal' haha. lebih kurang.


4 ; dia sentiasa menggembirakan hati kita. dia treat kita macam member baik. kalau kita gembira, dia pun gembira. kalau kita menangis dia akan buat kita sampai gelak. haa. kan bagus macam tu. means dia care pasal kita. and make sure kita happy selalu.


5 ; dia sangat suka habiskan masa dengan kita. yess. ini sangat jelas. contohnya anda ditempat kerja yang sama tapi berlainan waktu rehat. dia sanggup rehat sekejap semata mata lepas tu dia nak jumpa kita. kadang kadang lunch sama sama. walaupun member ajak, tapi dia tetap nak bersama dengan kita.


6 ; DIA TAK AMBIL KESEMPATAN. nak pegang lah, raba lah cium lah. girls, itu lelaki, just want to toying with us okay. pleasee beware. kalau betul dia sayang, dia akan jaga kita even kita belum tentu lagi bersama dengan dia.


7 ; most importantly -- your girl's intuition can tell that. 


ada banyak lagi tanda tapi tak terlintas lagi. 
ni spontan lah aku main taip je.
mengikut pengalaman sendiri dan teman teman,


well, goodluck.
jaga hati jaga iman okay.

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P