Friday, April 20, 2012

memang.

memang macam nak baling kasut bila dia sentiasa menyalahkan orang,
menunding jari satu tanpa sedar empat jari berpatah balik kearah dia,
semua salah, itu salah ini salah,
itu tak kena ini tak kena,

lag macam nak hentak kepala dia bila cakap riak takbur konon hebat,
dialah tu dialah ni, aku dapat itu aku dapat ini,
aku tak sangka aku teruja, aku ja boleh takda orang lain dah yang boleh,
waw bos minta tolong aku direct, aku dipercayai,

weh budak hingus hijau
aku pun hero laa dalam life aku
I am the main character in my scene
kau hanya wallpaper,
yang dulu aku ingat mampu menjadi pelakon pembantu
tapi selepas itu koyak rabak diganti baru,

hah kau memang hanya wallpaper sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P