Wednesday, April 24, 2013

politikustikus



haha i am just laugh and laugh when this status appeared at my news feed. 

aku taktahu siapakah gerangan mamat ni, *rasanya senior*
but dear syafiq safwan, wa tabik la sama lu. 
lu sinis tu tajam tapi terhibur wa disini.

so, sekarang udara Malaysia sedang tercemar dengan politikuspolitikus negara yang petah berdebat mempertahankan negara. oh salah, mempertahankan perut masingmasing sebenarnya.
they come out with all the trump cards in their sleeves, be it fitnah, fakta, auta, LUCAH or whatever, just name it.

"saya akan berikan **** kepada rakyat Malaysia percuma"

percuma, ke perCUMA. haha. kata dasar melayu jangan dibuat main. selak kamus perkataan cuma itu apa.

melayu semakin melayu.

-politik? haha bullshit la. aku memang tak faham apa-apa, sebab kadang2 tu takut gak, kononnya duk berusaha nak paham, tapi satgi aku lak yang kena momok dengan perkaraperkara auta belaka. otak aku yang sedia serabut ni terus berselirat dengan jayanya. end up buat pilihan yang salah. dosa yang sedia ada semakin berat. maka, taktau la jalan yang aku pilih ni mudah atau jalan bodoh, aku decide hanya melihat dan melihat buat sementara waktu. sampai bila? entah. tanya pm. haha- 

itu kata seorang sahabat. ada betulnya, kan?

tralala. not that I care, though. tapi, bila terlalu bodoh dalam tindakan dan kenyataan, kadangkadang nak tergelak pun ada. 

orang selalu kata, maturity comes with experiences.

so I am wondering now, 
are they younger than me or are they retarded instead??

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P