Sunday, April 28, 2013

A great day as FACI.

aku join PEPIAS sebagai temporary facilitator untuk kembara bahasa melayu SMK Tun Hussein Onn sabtu lepas bebudak nak spm semuanya. really, nampak diorang buatkan aku teringat zaman SPM, zaman kenakalan, zaman tak cerdik, zaman mengehadkan diri dari kematangan, haha.

anyway, it was really fun. i wanna meet them again. seriously apahal la aku boleh lupa mintak number diorang? shame on me. padahal aku rasa dah buat 9 orang adik baru dalam masa setengah jam. haha padahal ni first time, me as faci ^ ^ tak banyak yang aku dapat share sebab bebudak ni malu-malu kucing mula-mula. haha. fara, nazih, fara lagi, ana, aina, azlin, afwan, lutfi, dan munirah. kebetulan group aku banyak pulak nama fara ni. haha. terasa rugi tak dapat dipanjangkan lagi momen aku dan mereka. andai dapat dibekukan saat itu, pasti aku tersenyum sekarang.

yet I know, maybe it is not my chance yet to bonding with them. takde rezeki, takpe la. saya reda. adik-adik, jaga diri okay, ingat pesan akak :)

wah gitu, sejak haritu dah ringan mulut nak berakak-awak. dulu aku tak pernah izinkan mana-mana juniour yang kamceng panggil aku akak. aku pun tak biasa nak berbahasa diri akak-saya ni. haha. rasa janggal. tapi mungkin aku dah rasa tua kot. so takde la aneh sangat nak berakak-adik-awak-saya ni. 

to all my brothers and sisters, may Allah stay with you till the end of your chosen path. may He always whisper a encouragement love to you. and may Allah bless your days, your every minutes and every single second with good deeds. perish your every moment my dear for it is a gift given by the Lord.

ohyah, thanks for chose me ass your faci. ahaha. its really touched me. thanks for hearing my lecture :P thanks for playing with me the buta-pekak-bisu. sorry for not being an expected faci. haha. forgive me for whatever from me that hurts you. till then, stay strong and believe, we are what we are. we will be for what we are going to  :)

nama je kembara bahasa melayu. bahasa melayu aku masih seperti ini -.- sedihhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P