Tuesday, April 3, 2012

aku.

sini kenal aku. hakhak. lantak ini blog aku kan. 
nak mencapap aku punya suka laa kan.


i am fara. 18 years old now. 
but following my ic, i should to be 17 years, 5 months 2 days.
due to the post date laa kan,
5 minggu after this pepandai laa tambah.
hobi: makan, tidur, main basket bodoh,
hujan, head banging, sapu kelas, <--- rajin soit aku.
pastu,


haa, sekali ni ja aku letak muka cun melecun aku ni. hikhok,
hitam pulak, hakhak, baju sial labuh, takpa tak seksi tapi tudung laa singkat
hoho. L tu bai. peh, tak salu kena perli pun. -.-
oh, aku tengah buat addmath, i love addmath
sure, dia memeningkan kepala,
dan rasa macam nak hentak atas loker belakang,
everytime i can't solve the problem, tangan menggeletar marah
marah : benda ni pun sakai aku tak lepas.
haha. dulu spm punya cerita.

yess aku muda lagi. baru habis spm pun.
spm aku? not very flying colors laa.
i wish to further at UK in mechanical engineering but, tengok laa macam mana.
aku tahu spm hanya permulaan
tapi aku canggung bila semua orang nak tentukan masa depan aku.
-;-

sure diorang nak the best 
but that's for them, not me.
huahuahua.
melalut.

 


form1 till form 3 aku harian 18.
oh, aku sekolah sbpi gombak. then.
form 4 and form 5.
sekolah ini, hm, not my intention to get in. but nice la.
pffft. sini salu ja aku gelak tawa,
hah,
gambar atas, itu kelas aku,
oh miss you guys, albirunians.
and bebudak satu table all the spm hell-weeks,
jay, lan, wa, lut, mail, hair, sara, 
we were like a big family kan?
hihi, rindu kamu semua


ohhkaay. dua kali aku letak muka pffft aku. 
i just don't think sbpians style suits me well.
harian sebati dah sama aku jiwa aku,
luar sana ramai tak caya aku sbp,
kata aku sakai sangat nak sbp,
last last aku admit ja terus aku harian,
malas nak lihat garis muka tak percaya mereka,
dan kalau boleh tak mahu imej sekolah aku cemar lagi dengan aku, -.-
but, you guys revivena+, aku tak deny kamu,
kamu tetap member aku laa weh,
tegur laa aku fb. hakhak.
bapak mengemis seh aku,


oh serious.
aku rindu waktu sekolah dulu dulu.

No comments:

Post a Comment

tett tett tettt. kisah betul kau dengan aku kan. :P